Ebrarkl bence normal çünkü 15 16 saat toplamda uyumaları gerek zaten büyüdükçe azalacak gündüz uykusu. Bizde şuan 2 ay 4 günlüğüz sizin dediğiniz gibi mesela öğlen 1 de uyuyor 2 gibi uyanıyor emzirme alt değiştirme biraz keyif falan yapıyor maksimum 2 saat uyanık kalıyor sonra ağlamaya başlıyor uykusu geliyor diye sonra 3 4 gibi bi daha uyuyor yine uyanıyor akşam üstü bida ama akşam saat 9 fan sonra uyusana yarım saat en fazla 1 saat uyuyor en son gece uykusuna 1 2 gibi yatıyor ama gündüzki gibi rahat değil biraz direniyor zor uyutuyorum bazen uykusu oluyor uyuyamıyor huzursuzlanıyor bazense uykusu olmadığı için