Kızlar 3 günden beri kulllanıyorum biraz önce kızımın kakasında kan damlacıkları vardı sizce bırakmalı mıyım yoksa normal mi doktor randevumuz pazartesi o yüzden sizden fikir almak istedim? Emzirdikten 1 saat sonra veriyorum kan damlasını doktprum öyle söylemişti