Oğlum 23 aylık olacak 1 aydır dudaklarını ısırıyor anlatıyorum bazen istemsizce kızıyorum da dudağını sis görünce ama ne yapsam olmuyor dün gece uyku arasında üst dudağını kanatmis resmen sabah gözümü bir actim dudağı davul gibi şişmiş ya napacagimi şaşırdım artık o kadar hareketli bir cocukki etraftan sürekli çok şımarık yetiştirmiş sin laflarını duymaktan bıktım istediği herşeyi yapıyorum oynarım vakit geçiririm ama bende bir yerden sonra tukeniyorum çünkü oyuncakla asla oynamaz sürekli elektronik ev aletleri istiyor versem alır atar ya kırar ya fırlatır vermesem saatlerce ağlar milletin bu nasıl çocuk demesinden ayrıca bıktım benim elimde değil ki ev oyuncak kitap dolu sürekli alıyorum dikkatini çeker belki diye ama yok 😔😔😔 ve artık bu son dudak ısırma olayı beni çok yıprattı sabah beri agliyorum nerde ne eksiklik yapıyorum iyi bir anne değilmişim yetemiyormuyum diye gerçekten akıl istiyorum ya napmam gerekiyor