Asyaaaam bende o dönemlerde covit oldum. Oglumu cift maske ile emzirdim. Ama ben öğrenene kadar geçmiştir zaten. Cok sukur bir belirti göstermedi. Allah koruyor meleklerimizi. Sana en büyük tavsiyem sakin stres yapma ben stres ve korku yaşadığım için sutun kesildi ve 1 bucuk aydır ugrasiyorum. Sakin ve rahat olursanız hersey geçecek gidecek merak etmeyin. Gecmis olsun