Kibaranne Kızım 55 günlük . Kucağa ve sürekli pışpışa o kadar alıştı ki çok yoruldum . Bugün den itibaren kendi yatagına koyuyorum ağlıyo emzik vermeye diretiriyorum susması için sallamadım daha hiç . Sizce buna devam ediyim mi ağlaması zararlı mı ?
elifle Kibaranne Çokk yorulmak için biraz erken değil mi ya tabiki şuan kokunuza ve sıcaklığında hatta kalp atışıniza ihtiyacı var.Dunyaya adapte olması için biraz zaman tanisaniz sabırlı olarak.
Bebegimm1 Kibaranne ağlayarak düzen oluşturmamak gerekli agladiginda sakinleştirin sonra yatağına koyarak tekrar deneyin emzik aldiginda sakinlesiyorsa yanına uzanın pış pış yapın yada beyaz gurultu acın ben hiç ağlayarak uyutmadım 4.ayindan sonra rutine oturur uyku duzeniniz suan duzen olmaz daha cok kucuk kendini anne karninda zannediyor
SAREyvz Kibaranne biz de 49 günlüğüz ama böyle bir eğitim için erken bence en ihtiyaç duyduğu şey sizsiniz 🤗
-civcivlerim- Kibaranne yorulmak için biraz erkencisin 🥰 ikizlerim 7 buçuk aylık uyku nedir unuttum 24 saatin 3 4 saatini anca uyuyolar daha yeni uyku eğitimine başlayacağım inşallah şuan bebeğinize haksızlık ediyorsunuz daha minicik şuan size çok ihtiyacı var sadece tavsiyem sallamaya alıştırmayın ama kucağınıza şu zamanlar alıp pışpışlamaktan çekinmeyin 🥰
Cookanne Kibaranne ben doğumundan itibaren ilk yapışık dönemler haricinde dediğiniz gibi yaptım şimdi 4 aylık ve arak zamanındayız çoğu zaman Bu yöntemle uyutuyorum.
BzeynepC Kibaranne su an cok cok kucuk. Herhangi bir duzen oturmayabilir. 4 aydan sonra alismaya basliyorlar. Su anda sadece saf sevgi ve koynunuza ihtiyaci var.
kbraasultaan Kibaranne benim kızım 4 aylık olacak ayın 19unda ben 4 aydır gece gündüz her huysuzluğunda gazında emerken sürekli kollarımda uyudu geceleri yanımda yatırdım sadece 2 3 haftadır gündüzleri beşiğinde uyuyor derin uyuduysa o da
Dorukmomy Kibaranne 55 günde yorulduysan ileride neler yapacaksın bakalım 😄 9 aylığız hala göğüsümde Uyur.
Babybloom Kibaranne 55 günlük bebeği ağlatmayın daha eğitim verilebilir dönemde değil. Ağladıkça kucağınıza alıp sakinleştirin tekrar yatırın. Beliniz filan çok ağrır ama diğeri duyu bütünleme açısından zararlı. Ya da aynı yatağa yatıp pışpışlayarak, ninniyle uyut mesela