Melekkizimmzeynep Yigitannesii bende 12 gündür kullanıyorum ama ebe bu gün göğsünü tutsa sütun daha iyi gelir dedi göğüs ucum da hiç yok ama mecbur kullanıyorum ıns bir şey olmaz
Yigitannesii Dryalp insalalh olmasin hani emzik bozar diyorlar ya gerci ondada kesin kanitlanmis bir sey yokta hani silikon ya etkiler mi acaba diye dusundum ama biraktiramiyorumda saatlercede memede
Dryalp Yigitannesii benım de öyle memeyı tutamıyor slikon olmazsa öyle diyorlar ama cok bebek emzikle dolasıyor
Yigitannesii Dryalp bide alisti heralde meme zor geliyor mamada veriyorum biberonla cocuk hep plastikle besleniyor :((
Dryalp Yigitannesii al benden de o kadar bi farkımız yok malesf benim de öyle korkuyorum ama elden birşey gelmiyor