Unknown acaba bu uygulamayı hep yapmak mı gerekiyor ? Yani o kısmını pek anlayamadım mesela benim kızımın böyle bi sıkıntısı yok sadece arada bir sümük oluyor burnunda onu da aspiratör ile alıyorum ama acaba hep bu yöntemi mi kullanmalı zaten aspiratör için çok sağlıklı değil deniliyor ama , burnu tıkalı olsa da olmasa da böyle yapmalı mı