HiraNurveAnnesiii ben de kullanıyorum doktorumuz da kendi bebeğine onu kullandığını içindeki parabenin mide asidiyle eriyebilecek kadar azami ölçüde olduğunu ve bebeğin ağzına götürdüğü ufak bi oyuncaktan bile daha çok zararlı maddenin vücuduna girdiğini söyledi. Günde 3 Damla kullanacaksınız aç-tok farketmez. Ben hemşireyim hastanede de monovit ve türevleri d3 kullanıyoruz. Bakanlık kendi milletinin çocuklarına gelebilecek zararı tabiki düşünür ve sıkıntılı bir durum olsa piyasaya süremez. Kullanıp kullanmamak kişinin elinde ama bence kullanmayın böyle diyorlar diyen insanları da anlayamıyorum okumadan etmeden araştırmadan sırf ona öyle söylendi diye yönlendirme yapabiliyorlar başkalarının da kafasını bulandırıyorlar.