Humeyra1 aselrigel aynen öyle.. nelere takılıyorum ayip ediyorum aslinda.. dudak bağı varmis hic farketmemisim 1 yıldır 😔
aselrigel Humeyra1 Ee bizdede var o hatta birkeresinde çok kötü düştü ve koptu sonradan düzeldi mi bilmiyorum ama şuan gözükmüyor yani göstermiyorda iyileşmiştir diye düşünüyorum
Humeyra1 cekoslavakporseleni hmm evet insallah emzirmenizde sıkıntı olmuyordur.. bizimde baslarda herkes kahverengi yeri tam kavrasın diyip duruyodu ama yapamıyordu çocuk demekki. Öyle böyle 1 yıl geçti.. cok sukur yarımda olsa açılabiliyor
cekoslavakporseleni Humeyra1 maalesef ben emziremedim, hem tam kavrayamıyordu bir de sarılık riski olunca ben çok korkup dayadım biberonu. Doyduğundan emin olmak istiyordum. Sonra da sütüm kesildi zaten başka sebeplerle üzüntü kaynaklı.
Mirayse Humeyra1 canım ilk dişelerin ayrık olması önemli demişti bana kızımn diş doktoru süt dişker döküşünce yerine gelen dise yer oluyır ve kalıcı dişler düzgün cıkıyormus. Yoksa o dişler büyük oldupumdan sığmaya calıstığı için üst üste binüyormus
Humeyra1 Mirayse evet canim bugun diş hekimi bir arkadaşıma danıştım o da ayni seyi söyledi. Zaten biraz ayrik olmasını bekleriz dedi. Dudak bağı olanlarda onemli olan o mesafeymis eger olmasi gerekenden fazla ise müdahele ediliyormuş
Humeyra1 cekoslavakporseleni ah canim benim taze anneyken baska sebeplerle üzülüyor olmamız o kadar acı ki. En güzel duyguları tam yasayamiyoruz. Bende cok çabaladim neler denedim yetmiyor çocuğuma diye noldu? Yine de basladim mamaya simdi sadece yatmadan içiyor..
Humeyra1 aselrigel bi arkadaş da oylr demisti burda düşüp kendi kendine kopabilirmiş.. o kadar sert düşmesi de kotu tabi nasil cani yanmıştır kim bilir 😔 cok gecmis olsun
5253 Humeyra1 benimkinin de ilk çıktığında ayrıydı, yandakiler gelince birleşti ✌🏻 bence genetik olur bir de var mı ayrı olan öyle
Humeyra1 5253 var evet ayrı olan ailelerimizde. Eşim ve benim normal ama. Dudak bağı kaynaklı olduğunu öğrendim dün bi hekim arkadaşımdan. Buradaki anneler sayesinde Allah onlardan razi olsun 💕
aselrigel Humeyra1 Evet çok ağladı hiçte durmuyor bir yerde kuduruk maymun gibi heryere tırmanıp duruyor kahvaltı hazırlarken koltuktan düştü 1,5 yaşındaydı yürüyordu o zamanlar ama işte çok dikkatsiz hareket ediyor
Yenibebek_yenianne Humeyra1 Birlesebilir. Bazi çocukların ilk çıktığında ayrik görüyoruz sonra tamamlaninca ayrik kapanmış oluyor. Benim oğlumun da çıkarken yamuk cikti cok üzülmüştüm sonra sonra düzeldi. Yerine oturuyor galiba yavas yavas.
Humeyra1 Yenibebek_yenianne muhtemelen çoğu bebeğin ayrı oluyormus zaten oyle olmasi gerekiyormus dediğiniz gibi.. Dudak bağı varmis kızımın ondan kaynaklanmış bizimki….
Humeyra1 aselrigel bizimkide oyle yaa kız bide düşünün erkek olsa napardim sürekli düşme hali ordan burdan iyice kosmalara tırmanmalara başlayınca napcam acaba 😊
aselrigel Humeyra1 Benimkide kız Allah korusun hepsini çocuklara bir şey olmasın onlar bizim herşeyimiz
Uzaymekiii Humeyra1 benim kızımın da birleşikti Ceylan ertem diye seviyoduk😂 zamanla birleşti şimdi gayet düzgün endişe etmeyin☺️