Humeyra1 canım muhtemelen dudak bağı var, kızın meme emerken ya da biberon emerken üst dudağı dışa açılıyor mu? Dudak bağı olduğu zaman dudak dışa açılmaz. Dudak bağı olunca oluyor ayrık diş. Benim oğlumda da var. Ben dudağı açılmıyor mememi tam kavrayamıyor diye doktora götürdüm. Doktor da evet dudak bağı var ama şimdilik müdahale etmeye gerek yok dedi. Hareketlendiğinde düştüğü zaman falan o bağ kendiliğinden yırtılıyormuş. Dişleri çıkınca getir bakalım hala bir sorunsa o zaman müdahale ederiz dedi.