Merhaba hepinize, hayırlı Ramazanlar.. belki basit bisey ama bir takım şeylerden ötürü aklima takılıyor; kızım 1 yaşına girecek dişler henüz yeni cikti sayılır son 1 ayda 2 alt 2 üst çıktı. Üsttekiler ayrık. Acaba sonradan birleşiyor mu yandakiler çıktıkça fln..?