_serefim Arkadaşlar 21 günlük bebeğim 5 günüdür aşırı şekilde kusuyor doktoruna götürdüm tabi idrar tahlili falan alındı sonuçları bekliyorum büyük insan gibi fışkırtıyor. Böyle bi durum yaşayan oldu mu lütfen yardımcı olun 😥
Yenidennn _serefim reflu olabilir, reflu yatağı alın alamasanız bebeğini yan yatırın boğulma riskine karşı. Geçmiş olsun
ssnnmm _serefim alerjiden olabiliyor dik tutarken bile fıskırarak kusuyor benim bebeğimde reflü yatağı alın mutlaka gece kussada boğulmaz
_serefim Elifeslem1 sonuçlarımız çıktı idrar sonuçları hiç bı sıkıntı yokt çok şükür 🙏 doktorumuz ilaç yazdı kusmayı önleyici
_serefim Yenidennn reflü yatağımız var yatırıyorum. Sonuçlarımız çıktı enfeksiyon da yokmuş çok şükür 🙏
SaskinOrdeginAnnesi _serefim benim de başıma geldi 1 bucuk aylıktı bebeğim antibiyotik kullandık 1 hafta ve reflü mide buluntı ilaçları verdi ama o iksii daha kötü yaptı iki günden sonra kullanmadım antibiyotik iyi geldi sonraki tahlil temiz çıktı . az ve sık emzirmeye gayret ettim sonrasında çok olup kusmasın diye
_serefim SaskinOrdeginAnnesi benimde doktorum gaviscon diye ilaç yazmış fakat kullanmayı düşünmüyorum az ve sık ezmiyorum dediğiniz gibi bide altını falan emzirmeden önce değişiyorum yada üstünü çünkü o zaman da kusuyor ister istemez
SaskinOrdeginAnnesi _serefim aynen ayaklarını kaldırdığımız veya biraz sarstığımız i için. İnş geçer bizimki koyu ekşimik kıvamında kusuyor o korkutuyor bazen beni agzında kalıyor çünkü
Yarim_Kilo_Kiyma _serefim Ah canım benim, geçmiş olsun miniğimize 🌼 Allah şifa versin inşallah tez vakitte Şafi ismiyle