Ebrumarbling 12 günlük bir bebeğim var topuk kanı sonucunda fkü sınır 2 iken 2,2 çıktı 3. topuk kanı istediler fkü ile internetten bilgi edinince gördüm ki hayat boyu ilaç kullanması gerekiyormuş yavrum daha küçücük nasıl başlayacak o ilaca çok kötü durumdayım 3. Sonucunu bekliyoruz ama hergün ağlamaktan gözlerim şişiyor bebeğimden de lohusalık halimden de bişi anlamıyorum nolur dua edin sonuç iyi çıksın ve ufak şeyler için bebeğinize üzülmeyin
Serap5252 Ebrumarbling Google göre teşhiş koymayın durun bi sonuç çoksun Google göre bi yerin kızarsa kansersin öleceksin
Zhraelif Rabbim yardım etsin ŞAFİ ismiyle şifa versin inşallah canım kötü düşünme belki güzel çıkar sonuçları o kadar çok yanlış çıkan sonuç varki
Ebrumarbling Yagmuruzgar genelde normal çıkıyormuş merak etmeyin bence iyi çıkacak fazla yüksek olmayınca normal olurmuş Allah korktuğunuza uğratmasın inşallah iyi çıkar sonucu bana da bildirin
Elifayza Ebrumarbling geçmiş olsun canım benim çok sevindim sonucun iyi çıkmasına bende zor günler yaşıyorum seni çok iyi anlıyorum
Ebrumarbling Elifayza saol canım Allah kimseyi çocuğuyla sınamasın çok zor herkesin bebeğine sağlık versin gözünün rengiymiş kilosuymuş falan filan bunların önemli olmadığını öğrendim
derinkus Bu dönemde kullanlılan antibiyotik bu sonuxu etkiliyormuş bilginiz olsun. Doğum sonrasında antibiyotik kullanmışsanız bu sebeple yüksek çıkmış olma ihtimali çok yüksek
Yagmuruzgar derinkus evet 10 gün küvezde kaldı erken doğdugu için antibiyotikte kullanıldı içimi rahatlattımız biraz sagolun
Kelebegim_1 Yagmuruzgar sonuç çıktı kı acaba? Benim bebeğime de aynı şeyi söylediller. 13 gündür kuvözde bebeğim inşallah sıkıntı olmaz