gozde2113 Kızlar bebeğim 3.5 aylık normalde çok ağlayan bir bebek değildir ama son 3 gündür sürekli ağlıyor meme reddi yapıyor. Kabız değil karnı da doyuyor ama sadece kucakta ayağa kalkınca susuyor. Sizce ne olabilir sebebi? Gerçekten perişan oldum
Yelda35 gozde2113 ah belim ağrımasana rağmen kucakta ayağa kalkarak salladım hep 🤷♀️ Atak canım atak
Aselipekveannesi gozde2113 seling alin madem yada ana kucagi kucakda susuyorsa kollariniz agrimadan tasirsiniz etrafi gezmek istiyordur yada disi cikiyordur
gozde2113 Yigitinannesi34 yaaa benim de aklıma geldi ama dedim erkendir kuruntu yapıyorumdur. Demek atakmış😢