Merhaba hanımlar bebeğim 9 buçuk aylık şu mama-banyo oturakları var İlk çıkanlar önden açılmayan tipinden kızıma almak istiyorum yaz geliyor balkonda bahce de rahatça mamasını yedirmek için acaba kullanan var mı memnun musunuz bebeğim hareketli de durur mu onda cok kararsız kaldım 😌