Beykamom16 İlk oğlumda 7 ay sonra bunda tam 2 ay oldu bugün oldum ne rahattım süt koruyo ayaklarına 😭olmak iyi mi kötü mü böyle erkenden sütü etkiliyor mu kzlar
bertn Beykamom16 süt korumuyor bu tamamen efsane sakin ona aldanmayın süt bebeği korur bence erkenden olmak daha iyi
mina00 Beykamom16 sut korumuyırkı, 5. Ayda ama gecıkmeler oluyor ayrıca hala sankı tam degıl az gelıyor rengı farklı
MeryeminAnnsi Beykamom16 sutun koruması okdr yuksek degil korur ama hamile kalmaman korunma yontemleri kadar etkili olmaz. Sakin aldanip korunmasiz iliski yasama kucucuk bebeyle zor olur yani tabi sen bilirsin yne de
Ebru-Yusuf2020 Beykamom16 doğumundan 3 ay sonra regl oldum keşke biraz daha geçgelseydi hiç halim yok bebek yoruyor belim agriyor kucak istiyor koca yemek istiyor temizlik cabasi iş bitmiyor of of bana dinlenmek haram
Mommy0609 Beykamom16 7.5 ay oldu hala tık yok karnım da gittikçe şişiyo kilo mu alıyorum hamile miyim bilmiyorum vallahi 🤭
Mommy0609 Berfinalya yani belirtilerin yoksa endişe etme canım değilsindir bence karnımız adet olmadığımız için de şiş olabilir 1 seneye kadar normalmiş 🌸
Zahidmom Beykamom16 oğlum 2 ay 10 günlük.40 gün sürmüştü lohusalığım.Bu ay adet oldum bugün 8. Gün temizlendim.Adetim daha çok akıntı gibiydş