İyı günler sevgili anneler 2 yaşında kızımla tuvalet egitimine başladık bugün 4 günümüz gayet iyi gidiyir belirli araliklarla tuvalete gidiyiruz her gittigimizde azda olsa yapiyor gece 2 kere kaldiriyorum şimdi sormak istedigim 2 soru var disari ciktigimda nasil bi yol izlemeliyim birde gece uyandirmayi nasil kesebiliriz