Skn233 Ayına kadar ek gıdamız normal bi şekilde ilerliyordu. 3 öğün ek gıda + mama şeklinde . Ayda 3 dişini birden patladı . Ve ne verdiysem yemek istemed o gün bugündür ek gıda sürecini ilerletemiyoruz. Doktora götürdük kan flaan baktılar çok az bi kansızlığı çıktı kan ilacına devam ettik . Fakat iştahsızlığı düzelme yok zinco ve nutrigen kullandık oda fayda görmedik . Şuan sadece yaptığım yemeklerden 1 kaşık 2 kaşık yiyor en fazla . Sizde bu sorunu yaşayan doktorunun farklı önerisi olan yoruma gelebilir mi
Zekimurendebizigorecekmi Skn233 Bizde de benzer problem vardı canım hala da var gerçi ama ben çözümü taneli şeyler vermekte buldum bezelye , fasülye , nohut , köfte , pirinç , mercimek böyle tek tek eline alacağı şeyleri yiyor ama asla çorba içmiyor 🤷🏼♀️