ebrucakl Ben göğüs ucum olmadığı için sağıp veriyorum şuanda göğüs ucu bölgem beyaz süt kalıntıları yara gibi , sağdığımda işe içinde veya parçacık oluyor sizce normal mi ?
Kelebegimmmm Normal. Fakt emmesi içn uca gerk yok. Face emzirme akadesi üye olun. Destek alın. Sağmk uzn vadede çok zor. Memeye alıştrn. Yıllarca emsin