Merhaba, henüz 1 aylık bebeğim var ana kucağı almak istiyordum nuna leaf aldım dolap uygulamasından. Ürünün videolarını fotoğraflarını gördüm gayet iyi görünüyordu ama şimdi biraz yorumlara bakınca kafam karıştı. Sizce kullanışlı mı? Kullanan,memnun kalan ya da kalmayan var mı aranızda?