yildirimfamily bu ülkede insan sağlığının gram değeri yok.artık ben hiç şaşırmıyorum.1.ay da 2.doz için sağlık ocağına gittim aşı yok ne zaman gelicek bilmiyoruz dediler.gidip doğum yaptığım özel hastanede yaptırdım.bazı özel hastaneler 300-400 lira para alıyorlar normalde ücretsiz yapılan aşı için.