Merhaba 👋🏼
İpad im 7th generrasyon ve 1 yıldır kullanıyorum
Ama bazen not almak istediğimde parmak kullanımı yetersiz kalıyor
Bu yğzden stylus pen almayı düşünüyorum ama çok pahalı ve zaten profesyonel çizim vs yapmıcam sadece not alıcam
Acaba başka markaların kalemleri 🖋️ işe yaıyor mu? Hiç kullanan oldu mu?