Annebebek58 ek gıdaya geçtiğimizde doktor günlük mayalarsan çok iyi olur demişti 😂 nasıl gözlerimi belerttiysem 3 4 günlükte olur demişti sonra😂 makbulü günlük olanda onca işin arasında haftada iki kez mayalıyorum küçük kavanozlarakoyuyorum a101 den almıştım mama kavanozu şuanlık iyi gidiyoruz