aksam_ epizyotomi uygulandiginda, yalnizca bizim disaridan gordugumuz deri kismi degil, deri altinda 3 katman daha kesiliyormus, hekimim bana dogum sonrasi dikisimi atarken anlatmisti. Muhtemelen eline gelen, alt katmandaki dikisin kaynamasindan sonra gorunen minik bir et fazlasidir. Doktor dogum sonrasi muayeneni yaptiysa ve gunluk ya da ozel yasaminda bir sikinti yoksa cok takmamani oneririm. Hem dogum, hem kesi, biraz engebeler olabilir sikma canini 😅😇 buyuklerimizden, tecrubesizliginden dolayi ebenin makata dogru kesi atmis olanini bile duydum ben afedersin, buna da sukur 😅🙏🏻