Alpaybus Merhaba kızlar. Oğlum 1 yaşına girdi. Her şeyden yedirmeye çalışıyorum paketli gıdalar hariç. Aynı zamanda emmeye devam ediyor. İnek sütü içmeli mi gerek var mı, zaten emdiği için gerek yok diye düşündüm ama🤔 fikri olan var mı?
Yasemin89- Alpaybus kızım 18 aylık beni emiyor vermedim hiç inek sütü. bence sizi emiyorsa şimdilik gereği yok☺️
Paramedikelif Alpaybus instagram da sağlıkçıbiranne var o sayfaya bi göz atın inek sütünün zararlarını çok güzl açıklıyor 🌸
Deniz_kvk Alpaybus her canlinin sütü kendi yavrusu icindir diye bir soz soylemisti doktor ne guzel :) suan emdigi icin gerek yok . Zaten inek sutu son zamanlardaki arastirmalara gore cok onerilmiyor. Benim doktorumda onun yerine peynir yogurt yedirin dedi.
MuMuBu Alpaybus sizi emdiği için gerek yok bence: benim bebeğimde 13 aylık ve hiç vermedim şimdilk vermeyi de düşünmüyorum