Hanımlar hayırlı ramazanlar. 8nisanda ikinci kez sezeryan oldum. İlkinde ciddi enfeksiyon geçirmiştim değerim 700lerdeydi. Doğum sonrası tekrar hastaneye yattım antibiyotik tedavisi oldun. Ölmek üzereymiş im. Bunda da 153çıktı enfeksiyon değerim. Acaba sorun ben de mi hastanede mi doktorda mı?ilkinde suyum erken gelip suni sancı ile doğumu beklediğim için olabilir denmişti. Bu sefer bildiğin planlı sezeryan. Ve ikisinde de aynı şeyin başıma gelmesi beni düşündürüyor. Bir türlü iyileşemiyorum ne kızımla ne oğlumla ilgilenemiyorum. Başına gelenler yazabilir misiniz? Benim için çok önemli, lütfen yardım edin