Zynpzmra Arkadaslr doktor bebeğin cildinizin kuru olduğunu nemlendirici kullanabilecegimi mustela ve sebamed öneririm dedi hangisi daha iyi mutlaka vardır kullanan bebek dalin yağı var ama yağlı birakiyor diye onu kullanmadım hic
Benanneyimanne Zynpzmra mustela alın bıodermada cok basarılı bız onu kullanıyoruz atopık cıldımıze baya ıyı geldı nemlendırıcısı ve şampuanı
Petitom Zynpzmra canım ben şampuanını mustela nemlendiricisi olarak da bioderma atoderm aldım çok faydasını gördüm şampuanını ne kullanıyorsun
Alyamom1 Dalin berbat sakın kullanmayın.. sebamed kullanıyoruz biz.. ilk üç ayımızda çok sıkıntı yaşadık o nedenle şu an yüzümüzü yıkasak bile hemen kurutup nemlendirici sürüyoruz
Zynpzmra Alyamom1 yüzü kurumuydu isilik de kuruluk dan olur dedi biraz var yüzünde ama vücudunda kuruluk yok anlamadim
Alyamom1 Zynpzmra aynen öyle isilik gibiydi. Sonra bi anda arttı apotit dermatit dedi ve kortizonlu ilaç kullandık üç gün
Petitom Zynpzmra onu da değiştir canım ben de ne olacak sanki diye düşünerekten cansensbaby kullanıyordum vücudu kurusu kıpkırmızı oldu mustela aldım hemen de faydasını gördüm
Alyamom1 Zynpzmra kortizonlu ilaç doktor önerisiyle ve onun gözetiminde alındı kullanıldı.. sebamed şampuan ve kremini indirime girdikçe alıyoruz bazen eczane bazen e bebek bazen trendyoldaki güvenilir satıcılardan.. mustela iyidir tabi de fiyatını düşününce uzak duruyorum acıkcası ☺️
Alyamom1 Zynpzmra 8.ayımıza gireceğiz ve sürekli sebamed kullanıyoruz çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık kullandıgımızdan itibaren.. arada bir ben bile kullanıyorum☺️
Alyamom1 Zynpzmra valla e bebekte bi kaç hafta önce çok çok indirimdeydi son iki taneyi de ben almıstım☺️ 20-25 tl gibi bişiydi