Ledi hiç kafanıza takmayın benim bebeğimde aynı şekildeydi herkes kafasının üstüne yatır die sürekli söylüyorlardı ama bebeğim asla kafası arkaya doğru bir şekilde uyumuyordu hep yan yattı halada öyle uyur doktora danışmıştım hiç birşey yapmana gerek yok düzelicek dedi ki öle oldu 4.aydan sonra düzeldi