Merhaba kızlar.. çocukken topuklu ayakkabı sevdası uğruna giydiğim ayakkabı iki ayağımında tırnağında tırnak batmasına sebep olmuştu. Daha 8 9 yaşındayken 2 baş parmağımıda çektirmiştim. Doktor annemlere 1 numara büyük alın demişti. Sağolsun annemlerde bu ayakkabı oldu dediğimde hep 1 numara büyüğünü alırlardı. Ee haliyle zaman geçti ayak numaram oldu 41. Ayakkabı bulmakta çok zorlanıyorum 😭
çoğunlukla spor giymek zorunda kalıyorum. Ankarada yaşayan ve ayakları büyük olan arkadaşlar nerelerden alışveriş yapıyorsunuz? Diechmann dışında.. veya hangi güvenilir siteden getirtiyorsunuz?