Merhabalar 😌 8,5 aylık ikizlerim var mama +ek gıda gidiyoruz..Mana yemeden uykuya geçmiyolar her uykuya geçişte mama içiyorlar tabi gecede..Siz ek gıda ve mama sürelerini nasıl ayarlıyorsunuz 9 da kahvaltı yaptırdım ama uykuları gelmıştı yemek istemediler 10 da mama yapıp uyuttum 12-12,5 gibi çorba içiricentim 2-3 kaşık içip yine mızmızlanmaya başladılar ilk uykuyu kısa uyumuşlardı..uyutmaya getirdim biri hemen uyudu diğer mama dalamadı yine az mama yaptım en azından uyandıklarında yemegı yeıdrırım diye 😏 uykuları varken yemiyolar yeni uyandıklarındada yemiyolar nasıl bir füzen oturtucağımı çözemiyorum her gün değişiyo saatlerimiz