Uykusuzamamutluanne Emzirmiyorken saç boyanır mi zararı var mı emzirirken boyatan var mı kararsız kaldım ya
Gorkem_28 Uykusuzamamutluanne Sayısız kere boyadim sacimi herhangi bir sey olmadi. Yine de boya secerken iceriginin biraz daha organik olanina dikkat ederseniz hem kokusundan hem de boyanin iceriginden problem yasamazsiniz
Berkayveannesi Uykusuzamamutluanne Benimki de 2,5 aylık.Dr’umuza sordum biraz daha bekle dedi.Yaza kadar.