alyasura bence cmv enfeksiyonu çıkmasın diye dua edin çünkü beyni gözü ya da işitmeyi etkileyebiliyormuş bazende sadece enzimleri etkileyip sonra geçebiliyormuş. bizim beyin ultrasonumuz temiz çıktı şükür ki görme ve işitmede şuan problem yok tekrar bakılcak bir kan sonucuna göre gebelikte bu enfeksiyon kapılsa çok ciddi problem olabiliyormuş. Bizimki galiba doğum sonu kapmış bebek hamile yaşlı gibi bağışıklığı düşüklerde belirti veriyormuş grip gibi seyredebiliyormuş bulaşması çok kolay ama eller sabunla falan yıkansada korunabiliyomuş bebekler. İşte bu yüzden kimse bebeklerimize dokunmamalı bizde diken üstünde bekliyoruz sonuçları. İnşallah sizin bebeğinizdeki de geçicidir bir problem olmaz.