Ben kiraciyim evin kolonlarinda çatlaklar var.esim evden taşınmak istemiyor sebebi uygun kira diye.9senedr aynı evdeyiz.giris katta bulunuyorum.ustumde 3kat var.belediyeye bn şikayet etsem gerekli işlemler yapılıp uygun görülürse tahliye ederlermi bilgisi olan yazabilir mi?bide bnm şikayet ettiğim belli olur dimi?nasıl yapacağım ya…