Kızlar bebeğim 2 gündür gaz sancısından uyku bile uyuyamıyor sürekli ağlıyor perişanım. 3 gün önce yine tuttu ne olduğunu anlamadık acilde lavman yaptılar lavmanın bu yaşta bi zararı olur mu? Tekrar acile gitmek istemiyorum masaj yapıyorum ama geçmiyor bi türlü çıkaramıyor gazını. rahatlatacak önerisi olan var mı? Bu arada 3 gündür biogaia kullanıyorum. Lütfen yardım edin nasıl çıkaracaz bu gazı