Smsnannesi Bebekte gazın az olması için neler yapmalıyız neleri yemekten kaçınmalıyız ? Çözüme bulabilen var mı yavrum çok kızarıyır sıkıyor kendini çıkarmaya çalıştım olmadı 😢😢
QueenBeee Smsnannesi yemeklerine kimyon dök ye canım. Her öğünden sonra kimyon demle iç ben faydasını çok gördüm. Bi de peryavşanı işime yaramıştı
17aras02 Smsnannesi aynı şekilde bende her yemeğin üzerinden peryavşanı içiyorum ve aralarda da rezene çayı içiyorum. Rezene yerine kimyon da olur tabi 😊
QueenBeee Smsnannesi kimyonu bir iki çay kaşığı koyuyorum sıcak suda demliyorum süzüp içiyorum. Peryavşanını da aktardan alıp elimde üfeleyip suyla içiyorum
Zehraonur Peryavşanı onerilmemekte aslında hamılelıkte ve emzirme döneminde yinr kimyon demleyip için