Merhaba anneler herkese selamlar 🙏 36 günlük bebeğim var salı günü kalça çıkığı kontrolü İçin hastaneye gittik ultrason çekildi ( Alfa: Sağ 54, sol 65) ( Beta: sağ 58 , sol 43) olarak çıktı mayısın ikinci haftasına kadar çift bez kullan dedi doktor tekrar kontrole gelin dedi bende sleppy bez kullanıyorum ince biraz bacakları tam açılsın diye arasına ince bez koydum böyle durumla karşılan illaki olmuştur süreciniz nasıl ilerledi yardımcı olurmusunuz🙏🙏🙏🥺