Merhaba kızlar kızım 20 aylık 11 aylıktı tuvalet iletişimine başladık belli bir süre sonra kaka oraya yapılmaya başlandı sinyal alınca götürüyordumm ya da evrensel zamanlama işe çişle birlikte yapıyordu. Tabi zaman sonra kaka söylemeler Gitti falan oturmak istemedi gibi gibi. Bugün bezsiz zaman geçirmek istedim havaların ısınması ile birlikte. Bebeğim ilk kaka yapıyormuş ağlamaya başladı kaka dedi tam götürürken bir baktım kaka var külotta lazımlığa döktüm. Bez varken de tenine değiyor kaka niye ağladı anlamadım. Neys kalanı yaptı lazımlığa çişi de yaptı. Yenilerini giydirdim bir sonraki çiş saati geldiğinde daha doğrusu durup dururken ağlamaya başladı kucağıma aldım bir baktım ıslak poposu ağladı bende oturtmadım da bırakmadım da kucağımdanmmbiraz sakinleşince çıkardım üzerindekileri bez taktım. Çok ağlıyordu çünkü. Sonra tekrar çişi geldi sanırım yine ağladı ve sarıldı bana. Yani nerede yanlış yaptım bilmiyorum. İdrar yolu enfeksiyonumu acaba dedim ama lazımlığa yapmıştı ağlamadan. Yani bu şekilde mi ilerliyor süreç e her geldiğinde ağlarsa nasıl olacak bu defa tutuyor tutuyor da kaçırıyor mu acaba o yüzden mi sık ağlıyor yoksa daha az çiş yapardı bu sürede daha uzun aralıklı. İletişim yaptığım için az çok biliyorum saatlerini yani artık bir yol gösterin lütfen ağlayarak uyudu şuan yavrum 😪😪