Birminisannesi Kızlaaar merhaba bugün 2. Ay aşımızı olduk aşı zamanını atlatanlar nasıl geçirdiler tecrübelerinize ihtiyacım var şu an ağlamıyor çok mızmız da değil kendisi zaten kolik ve zor bir bebek sizce sonradanmı başlıcak yan etkileri ateş olurmu endişeliyim
Kalbimmmm Birminisannesi canım benim oğlum da kolik 2 ay aşısında bizde ateş yapmadı ama uyku yaptı inanılmaz bi uyku cocuk 2 gün uyudu emzırmeye kaldırdım gerı uyumustı
Kevserhifa16 Birminisannesi merhaba bizde bugün 2. Ay aşımızı yaptırdık normalde bebeğim çok uyuyan bi bebek değil ama aşıdan sonra uyudu bizde de uyku yaptı sanırım😊 ben aşıdan önce bir çay kaşığı calpol şurup vermiştim çok şükür şu an için ateş falan yok sonradan da çıkmaz inşallah 😊🙏
sevgi88 Birminisannesi canım ben aşıdan gelince baktım vücut ısısı yükseliyor tam ateşi var denecek gibi değil ama riske atmqk istemedim çok kalın giydirmedim yarım çay kaşığı ateş düşürücü verdim o gün uyumuştu acıkınca uyandı bir-tek
Yasemin38 Birminisannesi hiç bir sıkıntısı olmadı doktorun önerisiyle aşırı huzursuzluk durumunda 6 saatte bir çay kaşığıyla ağrı kesici şurup kullanılabiliyor
Birminisannesi sevgi88 evet vücut ısısı yükseliyor bende versem iyi olur calpol var ebeye verim dedim daha küçük verme ateşi çıkarsa fitil koy dedi yinede versem iyi olcak
sevgi88 Birminisannesi Verebilirsin şurup fitil zor durumlara kalmadıkça vermiyorum ben zaten bir kez calpol vermeniz kafi gelecektir
Defneninannesi123 Birminisannesi bizde 3 gun once olduk ates yapmadi ama 2 gun cok hzursuzdu ilk gun gece cok sık uyandi ama.bgn iyiyiz şükür ates olursa carpol verebilirsin dedi bna hemsire bn ates olmadigi icin vermedim
Birminisannesi Defneninannesi123 34/5 di 35/8 olmuş hemen uyumak istiyo biraz huzursuz ztn normaldede hep böyle hani kolik olduğu için ateşi olmasında başka önemli değil ya
Ylcmelis Birminisannesi Olur elbette önlemini al derim benmde eve geldiğimde o zmn bebeğimin bişeyi yoktu sabah vurunmuştuk akşam yemeğinden sonra birden ateşi yükseldi elimde ilaçta yoktu sabaha kadar yarım saatte bir ağlayarak uyanıodu halsiz düştü çok üzülmüştüm mutlaka ateş düşürücü ateş ölçerin olsun ben çok korkmuştum ateşi çok yükselmişti sabaha karşı hiç uyumadım öyle başındaydım yavrumun diğer günün öğleden sonrasına doğru düzeldi dünde 4.ay aşısını olduk yine ateşimiz çıktı ama bunu hafif atlattık gece felan uyanmadı ama ateşi vardı 38.9a kadar çıktı sabah iyi oldu şu an uyuyor çok şükür 🙏🤲 dikkat et önnlemini al derim cnm ben ateşi çıkmaz diye ateş düşürücü hiçbişey almadım gecesine kızım harap oldu sen benm yaptığmı yapna derm
Birminisannesi Ylcmelis verdim ateş düşürücü ateş ölçer kulaktan var güvenilir diye ondan almıştım doğru ölçüyordur inşallah 36/7 oldu verdiktn sonra 35/3 oldu şükür