Merhaba hanımlar, internetten bu kez evy baby alıp denemeye karar verdim, uygun fiyatlı görünce biraz stok yapacağım ama hangisini alacagimi bilemedim. Bebeğim 2 buçuk aylık, 4.6 kilo. 1 numara bezler 2-5 kilo arası, 2 numara bezler de 3-6 kilo arası görünüyor. Sizce hangisini almam daha mantıklı olur, kullanan arkadaslar bilgi verebilir mi? Bir de bu bezlerde ıslaklık göstergesi yok sanırım, öyle mi? Şimdiden teşekkürler🤗