Kızlar bebeğim iki bucuk aylık boynunda onca dikkatime rağmen ısrarcı bir pişik var evin sıcaklığı 22-23 derece asla kalın giydirmiyorum iyi kuruluyor losyonluyorum ama maalesef giderrk artıyor doktoru hamazinc ve travacort verdi ama onlar bile geçirmiyo