Selam anneler 🥰
kızım 4. Ayında ama ben şimdiden ek gıda İçin araştırmalara başladım araştırırken iki ürün çıktı karşıma ikiside Philips aventin buharlı pişirme ürünü. Tek farkı birinin pişirme haznesi üstte diğerinin ise yanında. Aranızda bu iki üründen birini kullanan var mı varsa memnun kaldınız mı tavsiye eder misiniz