yaseminoztrk canım ben 10 günlük olunca çıkardım😱bence çıkar takma artık,tırnaklarını sorarsan hergün kestim kör olacaktım😂 uyuduğunda kestim ,hala öyle kesiyorum alıştığı için uyanmıyor…yüzünü çiziyordu ama geçiyordu,tırnaklarını biraz dipten kesmeye dikkat ettim gözünü falan çizmesin diye,birde törpüledim