Bebeğim 2 aylık oldu geçtiğimiz hafta ancak cesaret edip tırnaklarını kestim ve eldiveni çıkardım dokunabilmesi ve nesneleri keşfetmesi için. Ama o parmağını gözüne sokuyor, yüzünü kıstırıyor tırnağını ne kadar kessemde yüzünü çiziyor haliyle sonra çok ağlıyor mecbur tekrar eldiven taktım 🤦 ne yapıcam var mı durumla baş eden