Sadecezeynep Kızlar sezeryan doğum yapalı 29 gün oldu bugün sabahtan beri sağ kasığımda ve yine sağ tarafımda karnımda acayip sancı benzeri bişe var yürütmüyor kıvrandırıyor başına böyle bişe gelen ve sebebini bilen var mı
nursocum Sadecezeynep normaldir canım zamanla toparlanırsın sezaryen cidden aşırı zor bende çok etkilenmiştim ama geçiyor ağrı kesici olarak parol vermişti doktorum
Ogullarinaasikanne Sadecezeynep benimde ikinci dogumda bu sancilar 1 aya yakın devam etti canım bence normaldir.
Prens0205 Sadecezeynep sağ taraf düğümün olduğu kısım orası en son iyileşen kısımmış muhtemelen o yüzden olabilir ama dayanamıcak gibiyseniz siz yine bir doktorunuza sorun
Sinifcianne Sadecezeynep sıcak su torbası koyun ayaklarınıza ve parol için zamanla geçer birde bol su