4,5 aylık bir kızım var doğduğundan bu yana emdikten sonra vücudun da kızarıklık ve kabarma olan sivilce şeklinde bir leke çıkıyordu ve hemen sönüp kayboluyordu bu aralar çok sıklaştı kafa derisine kadar kızarıyor yavrum başına gelen var mı söylediklerim besin alerjisi diyor 🥺