elifle Yesimkvrk 3 aşı olduk salı günü,ateş yok çok şükür ama ciddi bir huzursuzluk ve uyku kısalması oldu ikizlerimden birinde. Belkide atakmi bakmadım da ama o günden sonra oldu.