Mom587 Serina 2 in 1 mi , sansa ev tipi ana kucağımi arkadaşlar. İkiside joie nin ve ikiside fiyat aynı. Hemen hemen özelliklerde aynı. Kullananlar yorum yapabilir mi
OncedenGurme Mom587 sansa kullandım ben. Memnundum, seviyordu bebeğim. İlk doğduğu zaman uzun süre onda uyudu hatta gece uykuları da dahil
Mom587 OncedenGurme 19 günlük oldu. Beşiğinde sürekli sallıyorum çok zor oluyor bırakınca uyanıyor . Işe yarar diue umuyorum Insallah gec kalmamışımdır
OncedenGurme Mom587 sansa hem ileri geri hem de sağa sola sallanabildiği için sever diye umuyorum. Serina yukarı asılı olduğu için bebek her an düşebilir gibi geldi bana, güvenemedim