Kızım 6 ay 5 günlük aşılardan sonra huyu suyu herseyi degisti..Persentile göre geride olduğu icin mamaya ve ek gıdaya erken başladık iştahı gayet iyiydi hatta şaşırıyordum bu kadar yemesine🙈Ama 4-5 gündür ne mama ne ek gıda istiyor zoraki cok az yiyor sonra aglıyor bende zorlamıyorum..Basına gelen var mı gecici mi acaba zaten kilo problemimiz var kötü oldu bu durum😞😞