Duruhande Merhaba hanımlar. Kızım 1 ay 14 günlük. Yaklaşık 15 20 gündür emdikten sonra süt sonrasında da kesik kesik süt kusuyor. Ama sızıntı şeklinde değil. Baya çok kusuyor. Sürekli mama önlüğü kıyafet değişmekle geçiyor günüm. Emiyor gazını çıkarırken kusuyor uyuyor uykusundan uyanıp kusup yatıyor. O zamana kadar tekrar emme saati geliyor. Böyle devam ediyor rutinimiz. Doktorumuza çok kusuyor dedim emme saat arasını uzat dedi sadece. Zaren 2.5 3 saatte bir veriyorum. Daha küçük kaç satte vericem ki. Kafam çok karışık bayanlar. Yardım lütfen. 😓😞
NeslihanBusra Duruhande anlatmanıza göre reflü gibi. Biz 4 ay çektik kabus gibiydi hatırlamak bile istemiyorum kusan bebek çok zor
Mina25 Duruhande biz de 1 ay 23 günlüğüz bizim de öyle hatta bazen fışkırır gibi kustugu oluyo normal dediler fazlasını çıkartıyor dediler şimdilik takipteyiz ilerlerse gün için de sayısı artarsa tekrar götürücem 🤦🏻♀️
Candy_liz Duruhande bizim doktorumuz maflor diye prebiyotik verdi biraz faydası oldu ama bugün iki kez çok kustu ben de korktum üşüttü mü diye,
Ayliz Benim kızımda 1 ay 14 günlük tarif ettiğinizin aynısını yaşıyorum. Doktorum reflü yüksek ihtimal dedi. 36 haftalık doğdu ve yavaş kilo alıyo :( çok zayıf. Çok üzülüyorum. Motilium diye bir şurup başladık iki gün oldu bakalım işe yarar inşallah