ozsim Merhabalar 🙋🏼♀️ bebeğim 5 aylık olmak üzere . Şuan da 125 ml biberon da içiyoruZ . Yavaş orta akış da emziği. AZ mı geliyor bilemedim. Şimdi Kaç numara kullanmak gerekiyor. ? Genelde emdiği için çok kullanamadım biberonu oyüzden soruyorum